Vraag & antwoord
Ben ik met CyberSterk 100% beveiligd tegen securityaanvallen?
CyberSterk geeft inzicht in de kwetsbaarheden en risico’s. Daarmee kan de beveiliging van je bedrijf verbeteren en bij een hack schade voorkomen of beperken. Met CyberSterk controleer je of alle getroffen beveiligingsmaatregelen werken. 100% beveiligd zijn is onmogelijk, maar met CyberSterk kan je wel aantonen dat je de beveiliging onder controle hebt.
Waarom wordt er een apparaat in mijn bedrijfsnetwerk geplaatst?
Om de kwetsbaarheden van jouw netwerk en websites in kaart te brengen, voegen we een fysiek apparaat aan het netwerk van jouw bedrijf toe. Dit apparaat heet de CyberSterk-box. Met deze box monitoren wij het netwerkverkeer en signaleren we aanvallen en verdacht gedrag. De resultaten zie je in het CyberSterk-dashboard.
Wat merk ik van CyberSterk binnen mijn bedrijf?
Als het goed is merk je niets van CyberSterk. De CyberSterk-box die we installeren houdt alles in de gaten en waarschuwt alleen bij verdacht gedrag. Er zijn dus geen onverwachte problemen doordat programma’s opeens geblokkeerd worden en niet meer werken. Ook de scans voeren wij uit op een manier die geen impact heeft op je website of je netwerk.
Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen
Je kunt je accountgegevens wijzigen onder Instellingen op het Mijn CyberSterk-dashboard. Factuurgegevens wijzigen? Neem contact met ons op via support@vigilia.nl
Wat doe ik met de eerste meldingen uit de scans?
De eerste resultaten uit de scans van CyberSterk kunnen overweldigend zijn. Om jou goed op weg te helpen wordt er ongeveer een week na voltooiing van de eerste scans een kosteloze telefonische afspraak ingepland met een van onze securityspecialisten. Tijdens dit gesprek lopen jullie samen door de gevonden problemen en krijg je advies over de behandeling van de verschillende soorten meldingen. Afhankelijk van de manier waarop je het IT-beheer van jouw bedrijf hebt ingericht, kun je actie ondernemen en met de meldingen aan de slag.
Voor het oplossen van kwetsbaarheden van een website, kun je in de meeste gevallen terecht bij de websitebouwer of hostingpartner.
Voor het oplossen van kwetsbaarheden van je netwerk, neem je contact op met je IT-beheerder. Heb je geen IT-beheerder? Of komt deze er niet uit? Neem dan contact op met het Vigilia-supportteam voor advies of wordt desgewenst doorgeschakeld naar een van onze securityspecialisten. Deze dienst is gratis en maakt onderdeel uit van het abonnement.
Wat doe ik als er een kritiek probleem is?
Bij een kritiek probleem is het belangrijk om direct contact op te nemen met je IT-beheerder of, als je die niet hebt, met het CyberSterk-supportteam. Zij zorgen direct voor een oplossing of schakelen je door naar een van onze securityspecialisten. Deze dienst is gratis en maakt onderdeel uit van het abonnement.
Hoe geef ik mijn IT beheerder toegang tot het dashboard?
Het is slim om je IT-beheerder toegang te geven tot het CyberSterk dashboard. Geef de contactgegevens van je IT-beheerder (naam, emailadres en telefoonnummer) door via support@cybersterk.nl.
Breng je IT-beheerder hiervan op de hoogte, want hij ontvangt een email van CyberSterk.
Hoe kan ik een phishing test aanvragen?
Je kunt een phishing test bij ons aanvragen. Stuur een e-mail naar support@vigilia.nl voor meer informatie.
Geïnteresseerd?
Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Bel, mail of geef je gegevens door voor een terugbelverzoek, dan nemen we contact met je op.